Ми використовуємо cookies
 

Умови повернення та відшкодування

Згідно «Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)», відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" друковані видання належної якості не підлягають обміну та поверненню.

У випадку надання Продавцем товару неналежної якості - поліграфічного браку друкованої продукції Продавець, за бажанням Покупця здійснює обмін товару на товар належної якості або здійснює повернення коштів у розмірі вартості повернутої продукції. Покупець має право повернути браковану друковану продукції протягом 14 днів з моменту отримання.

Поліграфічним браком вважається:

  1. наявність забруднень, пом`ятостей, відбитків пальців, слідів клею;
  2. непослідовність сторінок чи невідповідність макету;
  3. механічні пошкодження сторінок або сліди післядрукарської обробки;
  4. чіткість розподілу фарб нижче за 0,1 мм;
  5. точність вирубки та фальцювання, а також скіс обрізки перевищує 2 мм;
  6. злипання сторінок, поділ зображення або його непродрукування;

Незалежно від якості матеріалів, які використовує друкарня, навіть на найновітнішому устаткуванні брак становить 3-5%.

Покупець може звернутися з питань поліграфічного браку до представників виробника за контактами.

При оформленні заявки на повернення товару слід зазначити:

  1. ПІБ Покупця/Одержувача та контактні дані (номер телефону, e-mail);
  2. номер та дата замовлення;
  3. вартість замовлення;
  4. кількість товару з поліграфічним браком;
  5. підтверджуючі фотографії браку.

Повернення бракованої продукції здійснюється за рахунок Продавця. Продавець здійснює повернення коштів Покупцю, у розмірі вартості повернутої продукції.

Умови користування

Якщо ви збираєтесь використовувати цей сайт, уважно вивчіть «Умови користування». Якщо ви не згодні з умовами або не ознайомились з ними, не використовуйте цей сайт.

Ви можете завантажувати, переглядати та вивчати матеріали розміщені на Сайті лише в особистих некомерційних цілях, а також за умови дотримання всіх авторських прав та прав власності, які містяться в будь-яких матеріалах та копіях Сайту. Власник сайту не дає згоди на зміну і використання в будь-яких комерційних, демонстраційних та публічних цілях інформації з Сайту.

Реєструючись на Сайті, ви приймаєте згоду надати інформацію про свої контактні дані та про себе. Ви самостійно несете відповідальність за безпеку ваших реєстраційних даних і за дії вчинені від імені ваших реєстраційних даних. У випадку втрати реєстраційних даних ви зобов’язуєтесь повідомити про це адміністратора Сайту для блокування. Зареєстрований користувач може самостійно безповоротно видалити всі свої персональні дані.

Послуги сайту і його власників та адміністраторів надаються тільки на підставі «Договір надання послуг». Послуги надають уповноважені представники Фізична особа-підприємець ДИНЬКА СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА

Сайт, його власники та адміністратори можуть вносити зміни в ціни, послуги, матеріали, сервіс та інформацію самостійно, в будь-який час без сповіщення відвідувачів, користувачів та клієнтів. Сайт, його власники та адміністратори не зобов’язуються оновлювати застарілі матеріали, розміщені на сайті. Сайт, його власники та адміністратори не несуть відповідальності за будь-яку матеріальну або моральну шкоду, яка виникла в наслідок використання, результатів використання або неможливості використання Сайту або послуг, які надає Сайт, його власниками та адміністраторами.

Відповідальність за будь-яку інформацію, розміщену відвідувачами або користувачами, Сайт, його власники та адміністратори не несуть. Будь-яке повідомлення, залишене відвідувачем або користувачем, Сайт може видалити на власний розсуд без поясненні причини. За будь-яку моральну або матеріальну шкоду, нанесену діями або повідомленнями користувачів чи відвідувачів, відповідальність несе автор дії або повідомлення.

Способи доставки

  • У відділення Нова пошта.
  • У поштомат Нова пошта.
  • Кур`єр Нова пошта.
  • У відділення Гюнсел.
  • Кур`єр по Києву.

ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ

Нижченаведений текст є Договором публічної оферти (у розумінні ст. 633 та ст. 641 Цивільного кодексу України) між Фізична особа-підприємець ДИНЬКА СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА (надалі - Виконавець) та будь-якою фізичною або юридичною особою (надалі - Замовник), який включає в себе усі суттєві умови надання послуг друкування поліграфічної продукції, замовлення яких здійснюється дистанційним способом (тобто через Інтернет-сайт). Надалі Замовник та Виконавець разом іменуються – Сторонами, а кожен окремо – Сторона.

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Умови цього Договору визначають взаємовідносини Виконавця та Замовника щодо виконання послуг друкування та/або графічного дизайну поліграфічної продукції (надалі – Послуги) через Інтернет-сайт і є однаковими для всіх Замовників.
1.2. Правовідносини за цим Договором регулюються виключно законодавством України, зокрема Законом України «Про захист прав споживачів» № 1023 -XII від 12 травня 1991 року, Цивільним Кодексом України № 435-IV від 16 січня 2003 року, Законом України «Про електронну комерцію» № 675-VIII від 03 вересня 2015 року.

2. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ

2.1. «Інтернет-сайт» - засіб для представлення або реалізації Послуг шляхом вчинення електронного правочину, а саме сайт, що належить Виконавцю та знаходиться за адресою https://dpi.ua/ (надалі - Сайт), створений для укладення договорів надання послуг на підставі ознайомлення Замовником із запропонованими Виконавцем Послугами на фотознімках, що містяться на Сайті, а також їх характеристиками, за допомогою мережі Інтернет.
2.2. «Поліграфічна продукція» - результат надання послуг друкування Виконавцем, який отримує Замовник відповідно до обраних ним за допомогою Інтернет-сайту параметрів та характеристик.
2.3. «Графічний дизайн макет» - результат надання послуг графічного дизайну Виконавцем, який отримує Замовник відповідно до обраних ним за допомогою Інтернет-сайту параметрів та характеристик.
2.4. «Виконавець» - Фізична особа-підприємець ДИНЬКА СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА, місцезнаходження за адресою: 03057, м. Київ, вул.Гетьмана Вадима, буд. 1-В, кв. 36, РНОКПП 2618610625.
2.5. «Замовник» - фізична особа, яка має повну цивільну дієздатність або юридична особа – користувач Сайту, яка має намір замовити надання Послуг та приймає умови цього Договору, тобто публічну оферту Інтернет-сайту, або є такою, що вже замовила надання Послуг.
2.6. «Замовлення» - результат досягнення згоди між Замовником та Виконавцем щодо виду Поліграфічної продукції та/або Графічного дизайн макету, їх характеристик, кольору, кількості, загальної вартості, що підлягає оплаті за Договором, способу оплати наданих Послуг Замовником, способу доставки Поліграфічної продукції та строку виконання Договору.
2.7. «Заявка» - письмове (електронне) вираження наміру Замовника замовити надання Послуг. Може бути оформлена шляхом використання Замовником розділу Сайту, який відповідає різновиду Послуг, наприклад – «Цифровий друк», «Широкоформатний друк», тощо.

3. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

3.1. Виконавець зобов’язується надати Послуги в порядку та строки, що визначені цим Договором, а Замовник зобов’язується оплатити і прийняти такі Послуги на умовах, що визначені цим Договором. Текст договору публічної оферти (надалі - Договір) розміщений на Сайті.
3.2. Факт оформлення Замовлення підтверджує, що Замовник приймає та погоджується з усіма умовами цього Договору.
3.3. Датою укладання Договору є дата заповнення Заявки.

4. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ

4.1. При замовленні послуг друкування поліграфічної продукції Замовник самостійно на Сайті або за допомогою звернення до представника Виконавця оформлює Заявку на Сайті, обираючи відповідний розділ Сайту, який відповідає різновиду Послуг. Під час заповнення Заявки Замовник самостійно обирає параметри та характеристики для надання Послуг.
4.2. При замовленні послуг графічного дизайну Замовник, залишає свій контактний номер телефону в розділі Сайту «Дизайн» або самостійно зв’язується з Виконавцем за номерами телефонів, які розміщені на Сайті. Виконавець, приймаючи Замовлення з’ясовує потреби Замовника, визначає строки та вартість надання Послуг.
4.3. Грошова сума, що підлягає оплаті за Заявкою, відображається під час оформлення Заявки в залежності від обраних Замовником вимог до надання Послуг – для послуг друкування поліграфічної продукції, а для послуг графічного дизайну – вартість послуг узгоджується шляхом виставлення рахунку Замовнику.
4.4. Оплата Послуг здійснюється Замовником за його вибором:
4.4.1. на Сайті з використанням банківської картки Visa або MasterCard;
4.4.2. в безготівковому порядку на підставі виставленого Виконавцем рахунку;
4.4.3. готівкою до отримання результатів наданих Послуг.
4.5. Датою оплати є дата зарахування грошових коштів на рахунок Виконавця.
4.6. Послуги надаються Виконавцем самостійно або із залученням третіх осіб.
4.7. Строк надання Послуг визначається Виконавцем самостійно в залежності від його завантаження.

5. ПЕРЕДАЧА ЗАМОВНИКУ РЕЗУЛЬТАТІВ НАДАНИХ ПОСЛУГ

5.1. Передача Замовнику готової Поліграфічної продукції здійснюється Виконавцем виключно в робочі дні та години такими компаніями-перевізниками, як НОВА ПОШТА, Гюнсел або за допомогою кур’єра.
5.2. Термін доставки готової Поліграфічної продукції залежить від розташування Замовника, куди буде здійснюватися доставка, та не включає у себе вихідні дні. Приблизні терміни доставки будуть оголошені Замовнику при оформленні Замовлення.
5.3. Вартість доставки залежить від ваги Поліграфічної продукції та діючих тарифів транспортної компанії-перевізника та оплачується Замовником окремо. Замовник при оформленні Замовлення може уточнити вагу Поліграфічної продукції у Виконавця.
5.4. Виконавець не несе відповідальності за збереження Поліграфічної продукції після її передачі компанії-перевізнику.
5.5. Передача Замовнику готового Графічного дизайн макету здійснюється засобами електронного зв’язку за адресою, що Замовник вказав Виконавцю під час оформлення Замовлення.

6. ОБОВ’ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ

6.1. Виконувати умови цього Договору.
6.2. Виконувати Замовлення Замовника у разі прийняття такого Замовлення та надходження оплати від Замовника в порядку, визначеному цим Договором.
6.3. Передати Замовнику результати наданих Послуг згідно із Замовленням, за умови виконання Замовником умов цього Договору.
6.4. В разі виявлення поліграфічного браку прийняти від Замовника Поліграфічну продукцію, і якій виявлено брак, за умови, що таку продукцію повернуто Замовником протягом 14 календарних днів з дати її отримання, та повернути Замовнику сплачені ним кошти, в розмірі вартості Поліграфічної продукції, в якій виявлено брак.

7. ОБОВ’ЯЗКИ ЗАМОВНИКА

7.1. До оформлення Замовлення Замовник зобов’язується:
7.1.1. Ознайомитись з інформацією про Послуги, яка розміщена на Сайті;
7.1.2. Ознайомитись та прийняти умови цього Договору або відмовитись від оформлення Замовлення у випадку, якщо умови Договору для нього є неприйнятними;
7.2. Після оформлення Замовлення Замовник зобов’язується:
7.2.1. Оплатити вартість Послуг у розмірі 100% від ціни Послуг.
7.2.2. При отриманні Поліграфічної продукції одразу її оглянути, впевнитися у її відповідності Замовленню. У випадку наявності поліграфічного браку (надалі - недоліки) необхідно повідомити про нього Виконавця протягом 14 календарних днів з моменту отримання такої продукції.
7.2.3. При замовленні послуги графічного дизайну поліграфічної продукції надавати Виконавцю вичерпну інформацію, яка необхідна для належного надання Послуг.

8. ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ТА ПОВЕРНЕННЯ ПОЛІГРАФІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ

8.1. При отриманні поліграфічної Продукції Замовник має впевнитися у її цілісності та комплектності шляхом огляду вмісту упаковки, в якій знаходиться продукція.
У випадку виявлення поліграфічного браку Замовник повідомляє про це Виконавця протягом 14 календарних днів з моменту отримання такої продукції та домовляється про заміну продукції або про її повернення шляхом надсилання претензі. Виявлені недоліки Поліграфічної продукції повинні бути зафіксовані засобами фото- або відеозйомки.
У випадку недотримання обов’язкових вимог вказаної процедури, визнається отримання Замовником продукції у належному стані - без будь-яких недоліків.
Поліграфічним браком є:
- наявність забруднень, пом`ятостей, відбитків пальців, слідів клею;
- непослідовність сторінок чи невідповідність макету;
- механічні пошкодження сторінок або сліди післядрукарської обробки;
- чіткість розподілу фарб нижче за 0,1 мм;
- точність вирубки та фальцювання, а також скіс обрізки перевищує 2 мм;
- злипання сторінок, поділ зображення або його непродрукування.
8.2. У разі виявлення поліграфічного браку Замовник може заявити Виконавцю прохання про повернення коштів, оплачених ним за таку Поліграфічну продукцію, або заміну Поліграфічної продукції з браком на аналогічну належної якості.
8.3. У випадку, якщо через виявлений поліграфічний брак Замовник бажає повернути сплачені кошти, Виконавець зобов’язаний повернути такі кошти протягом 10 календарних днів з моменту вираження Замовником такого бажання.

9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

9.1. Сторони відповідають за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору у порядку, передбаченому цим Договором і чинним законодавством України.
9.2. У випадку, якщо невиконання або неналежне виконання умов цього Договору однією зі Сторін завдало збитків іншій Стороні, то винна Сторона відшкодовує документально підтверджені збитки іншій Стороні в повному обсязі.
9.3. Замовник несе відповідальність за повноту та достовірність наданої ним інформації, яка була необхідна Виконавцю для належного надання Послуг за цим Договором.
9.4. Сплата штрафу чи пені не звільняє винну Сторону від виконання договірних зобов’язань.
9.5. У випадку обставин непереборної сили, Сторони звільняються від виконання умов цього Договору. Під обставинами непереборної сили для цілей цього Договору розуміються події, що мають надзвичайний, невідворотний, непередбачуваний характер, які виключають можливість або об’єктивно перешкоджають виконанню цього Договору, настання яких Сторони не могли передбачити й запобігти розумними мірами.
9.6. Сторона, що посилається на дію обставин непереборної сили, повинна протягом 10 календарних днів повідомити іншу Сторону про настання таких обставин.
9.7. Сторона, що посилається на обставину непереборної сили має надати відповідне підтвердження (свідоцтво, видане Торгово-промисловою палатою України, є достатнім підтвердженням наявності і тривалості дії непереборної сили).

10. ІНШІ УМОВИ

10.1. Виконавець має право в односторонньому порядку вносити зміни в цей Договір з попередньою публікацією його на сайті https://dpi.ua/.
10.2. Сайт створений для організації дистанційного способу продажу Послуг Виконавця через Інтернет.
10.3. Виконавець не несе відповідальність за зміст і правдивість інформації, що надається Замовником при оформленні Замовлення.
10.4. Замовник несе персональну відповідальність за достовірність вказаної при оформленні Замовлення інформації.
10.5. Повним і беззастережним акцептом цієї публічної оферти у відповідності до ст. 642 Цивільного кодексу України є факт сплати грошової суми Замовником оформленого на Сайті Замовлення.
10.6. Договір, укладений Замовником за допомогою акцепту цієї публічної оферти, має юридичну чинність у відповідності зі статтею 642 Цивільного кодексу України і є рівносильним договору, підписаному Сторонами.
Акцепт цієї публічної оферти означає повну згоду Замовника з умовами цього Договору надання послуг (публічної оферти Інтернет-сайту).
10.7. Договір укладається за допомогою інформаційно-телекомунікаційних систем та вважається укладеним у письмовій формі.
10.8. Використання ресурсу Сайту для перегляду Послуг, а також для оформлення Замовлення є для Замовника безоплатним.
10.9. Інформація, що надається Замовником є конфіденційною. Сайт використовує інформацію про Замовника виключно в цілях функціонування Сайту.
10.10. Акцептуванням Договору або оформленням Заявки Замовник надає добровільну згоду на збір та обробку власних персональних даних з наступною метою: дані, що стають відомі Виконавцю використовуватимуться в комерційних цілях, в тому числі для обробки Замовлень на надання Послуг, отримання інформації про Замовлення, надсилання телекомунікаційними засобами зв’язку (електронною поштою, мобільним зв’язком) рекламних та спеціальних пропозицій, інформації про акції або будь-якої іншої інформації про діяльність Виконавця.
10.11. Замовник надає Виконавцю право здійснювати обробку його персональних даних, у тому числі: використовувати персональні дані, здійснювати довічне зберігання даних, їх накопичення, оновлення, зміну (у міру необхідності). Виконавець бере на себе зобов’язання забезпечити захист даних від несанкціонованого доступу третіх осіб, не поширювати і не передавати дані будь-якій третій стороні (крім передачі даних пов’язаним особам, комерційним партнерам, особам, уповноваженим Виконавцем на здійснення безпосередньої обробки даних для зазначених цілей, а також на обов’язковий запит компетентного державного органу).
10.12. Замовник підтверджує, що повідомлений про порядок та умови обробки своїх персональних даних.
10.13. Цей Договір є договором приєднання відповідно до ст. 634. ЦК України.
10.14. Будь-які претензії можуть бути надіслані на адресу Виконавця.

11. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК ЙОГО РОЗІРВАННЯ

11.1. Цей Договір набуває чинності з моменту здійснення Замовником акцепту (надходження від Замовника оплати за Послуги на рахунок Виконавця) і діє до повного виконання зобов’язань Сторонами, за винятком випадків його дострокового розірвання.
11.2. До закінчення строку дії цей Договір може бути розірваний за взаємною згодою Сторін, оформленій у письмовому вигляді, окрім випадків, передбачених цим Договором.

12. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

12.1. Будь-які спори, що виникають на підставі або у зв’язку з цим Договором, вирішуються Сторонами шляхом переговорів.
12.2. Якщо Сторони не можуть дійти згоди з приводу спірного питання, такий спір вирішується в судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.

Способи оплати

  1. Онлайн оплата банківськими картами.
  2. Готівкова оплата.
  3. Безготівкова оплата на основі інвойсу.
  4. Безготівкова оплата.

Про файли макетів

  1. Створюйте макети у дизайнерів які добре знають друкарську справу. В іншому випадку при друці виходить непрогнозований і небажаний результат.
  2. Ми друкуємо у кольоровій палітрі CMYK або Grayscale з напівтонами від 8% до 91%.
  3. Рекомендована роздільна здатність растрових об’єктів 300 dpi. Роздільна здатність растрових об’єктів менша ніж 225 dpi буде виглядати розмитою та побитою.
  4. Сумарний відсоток заливки (Cyan+Magenta+Yellow+Black) в одній точці не робіть вище 300%.
  5. Найкращий формат файла для друку - pdf у оптимізованій для друку версії.
  6. Переведіть будь ласка шрифти в криві.
  7. Додайте поля для порізу 2 мм з кожного боку.
  8. Краще зробіть відступ тексту від передбачуваного місця порізки 3 мм.
  9. Уникайте ліній або об`єктів меньш ніж 0.2 pt.
  10. Для персоналізації буде потрібен файл Excel для текстової інформації що персоналізується або набір файлів pdf.
  11. Для висічки буде потрібен векторний файл с контуром ножа.
  12. Для тиснення та конгреву буде потрібен файл з векторним зображенням елементів що тиснуться.
  13. Для трафаретного друку буде потрібен векторний файл без застосування растрових зображень.
  14. Максимальні області друку: для цифрового друку 310х440 мм, для офсетного 630х440 мм, для трафаретного 900х640 мм.
  15. Вбудований в файл профіль кольорів при друці видаляється автоматично.
  16. Не робіть літери менше ніж 6 pt.
  17. Всі вкладені в файл об`єкти також створюйте згідно цих побажань до макетів.

Файли cookie

  1. Сайт використовує власні файли cookies які розміщуються на стороні користувача і служать тільки для ідентифікації користувача.
  2. Сайт не зберігає в файлах cookies іншу інформацію.
  3. В роботі сайта використовуються сервіси Google, Facebook які можуть використовувати власні файли cookie.
  4. Ви можете самостійно заборонити використання файлів cookies в налаштуваннях браузера.
  5. Більше про файли cookies ви можете дізнатися тут.

Kонфіденційність

  1. Сайт не відслідковує користувача, його дії і не збирає інформацію про нього.
  2. У базі даних сайту можуть зберігається: ім`я, прізвище, номер телефону, email користувача, адреса доставки, замовлення.
  3. Безпосередній доступ до бази даних має власник сайту і співробітники хостинг провайдера.
  4. Зареєстрований користувач може самостійно безповоротно видалити всі свої особисті дані через натискання на кнопку «видалити акаунт» розташовану в розділі сайту «налаштування».
  5. Сайт може передати третій стороні дані про користувача тільки на вимогу законодавства України.